"ბარსა" - "პსჟს" გადათამაშებაზე 24 საათში პეტიციას ხელს 160 000 ადამიანი აწერს

12-03-2017, 23:31

პეტიციას, რომელიც "ბარსელონასა" და "პარი სენ-ჟერმენის" განმეორებითი მერვედფინალური ეტაპის შეხვედრის გადათამაშებას შეეხება, ხელი 24 საათში 200 000-ზე მეტმა ადამიანმა მოაწერა.

ამ გუნდებს შორის პირველი შეხვედრა ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალურ სტადიაზე პარიზელთა გამარჯვებით 4:0 დასრულდა, თუმცა განმაორებითი მატჩი კატალონიელბმა 6:1 მოიგეს და შემდეგი ეტაპის საგზურიც გაინაღდეს.

პეტიციის ავტორი ესპანელი ლუის მელენდო ოლმედოა, რომელიც უეფას სთხოვს თამაშის ირგვლივ გამოძიება ჩაატაროს და გუნდები თავიდან ათამაშოს. პეტიცია განთავსებულია საიტზე Change.org და საკუთარი აზრის დაფიქსირება ნებისმიერ მომხმარებელს შეუძლია.

"პარიზელები გერმანელმა არბიტრმა დენის აიტეკინმა დაჩაგრა. აშკარაა, რომ "ბარსელონა" შემდეგ ეტაპზე სუფთად ვერ გავიდა. მოვითხოვთ აღნიშნული შეხვედრის გადათამაშებას". - აღნიშნავს ოლმედო.



  • beka10
  • 12 მარტი 2017 23:31
au sul gagijda es xalxi :D

aba ra zustad amas velodi

maica ro rame aitekeni unda iyos msaji?

Xoar icit ra moxsaa??

  • SOS13
  • 13 მარტი 2017 05:25
Arc aravin dausjiat arc arafers gadaatamasheben ...magrad kaifobt am xalxit visac jera am sisuleleebiss ......isiamovnet ertia giyvardes gundi da mtavari giyvardes fegburti romelic wlebs usrebs romelsac barselona tamashobs tanamedrove epoqashi.....

Es realistebi kide cota realistebi iyavit

  • Ika996
  • 13 მარტი 2017 07:23
Shecdomebi iyo magram gadatamasheba zedmetia.

  • kuso
  • 13 მარტი 2017 12:28
არც მოხდება გადათამაშება,საერთოდ ბოლოს როდის და რომელი თამაში გადაათამაშეს???

  • yobsona
  • 13 მარტი 2017 13:02
ar moxdeba gadatamasheba

  • vanmoo
  • 13 მარტი 2017 13:20
olmedos madridista deda movtyan

  • giobarsa
  • 13 მარტი 2017 14:48
su gagijdnen eseni xo

shecdoomeebs ver davarqmeev ,realis pani var da gu shematkivariii,,, barcas panebisgan xshirat msmenia ro reals ageebiineebs msajio,, ara rac reals moagebina msajebma amastaan ver miivleen,, tipma imeena zakazad ar dado penlebi da zakazad dado barcas sasargeblot .penleebiii,nu neimarze ar vamboob,, vambob suarzezee magra roo iblefa paqtia,, da ese naglurad moageebiino guunds siircxviliaa,, xoda eg ubeduri wavides da imsajos skolis pexburtshi ,magis upleebac tu misces,,

  • Misho
  • 13 მარტი 2017 22:09
Ise iyo tu ase magas arsebiti mnishvneloba ar aqvs, mtavari isaa ro insaxurebdnen gasvlas da ert erti sauketeso matchi iyo sayureblad, ubralod unda davelodot ra moxdeba shemdeg etapebze, yvelaperi winaa... Halla madrid.. Welsac chempionebi vart))

კომენტარის დასამატებლად გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია.

პროგნოზები

დაგვიმეგობრდით