ქართველი გულშემატკივრების ნაწილი კაშიას ნაკრებიდან მოკვეთას მოითხოვენ

19-10-2017, 15:52

"გურამ კაშია საქართველოს ნაკრებიდან უნდა მოიკვეთოს" - ჟურნალისტი გიორგი გიგაური საქართველოს საფეხბურთო ნაკრების ფეხბურთელის, გურამ კაშიას მიერ "ლგბტ" საზოგადოებისთვის სოლიდარობის გამოცხადებას ეხმიანება.

"საქართველოს საფეხბურთო ნაკრების კაპიტანი გურამ კაშია ჰოლანდიის ჩემპიონატის ერთერთ მატჩზე "ლგბტ" სოლიდარობის სამკლაურით გამოვიდა! რა თქმა უნდა, ამ არსებამ ძალიან კარგად იცოდა, რა უარყოფითი რეაქცია მოჰყვებოდა ამ აქციას ქართველ გულშემატკივარში, მაგრამ მან ქართველი გულშემატკივარიც "დაიკიდა", ათასწლოვანი ქართული ეკლესიაც, ქართული ტრადიციებიც და "კონჩიტა-ევროპელობა" არჩია"!

"ამდენად, ქართული ფეხბურთის მამებმა უნდა იცოდნენ, რომ ქართველი კაცები ბოიკოტს გამოუცხადებენ საფეხბურთო ნაკრებს, თუ "ლგბტ-კაშია" ეროვნულ ნაკრების მაისურს ჩაიცმევს და მოედანზე გამოსვლას გაბედავს!"

"და მიმიფურთხებია იმ ქართველი ფეხბურთელისთვის, ვინც კაშიასთან ერთად ჩაიცმევს ეროვნული ნაკრენბის მაისურს - ეროვნული ნაკრების მაისური ღირსეულ კაცებს უნდა ეცვათ და არა - გადაგვარებულ კონჩიტებს!"

"თუ ქართველები გქვია და თუ ღირსება შემოგვრჩა, ვაჩვენოთ ამ კონჩიტებს, რა ძალა აქვს ხალხის ერთობასა და ძალას!" - წერს გიორგი გიგაური.



  • vaska
  • 19 ოქტომბერი 2017 16:01
chamokidet yverebit es jurnalistebi

  • Fandorin
  • 19 ოქტომბერი 2017 16:16
და პირდაპირ რომ დავხრიტოთ, მე მგონი აჯობებს!

  • ani
  • 19 ოქტომბერი 2017 18:23
Gigauri, araswori adamiani xart, samarcxvino. Tqven da tqvennairebs gkidiat kacobac, qveyanac, adamianobac, sarwmunoebac da sindisic. Kashia ki kacia tqvengan gansxvavebit, tqve fsevdo patriotebo da fsevdo kacebo.

მიმიფურთხებია იმისთვის, ვინც ამ იდიოტ არსებას ჟურნალისტობა დააბრალა...ანუსს კარგად მოუჭირე გიგაურო, ემანდ არავინ "გაგაპიდარასტოს"! :D

  • Reziko
  • 20 ოქტომბერი 2017 06:41
რეებს წერ არ გცხვენია ვიგაცახარ მაგრად მეცოდები ამის ფრჩხილის ფასი მაინც იკოო ესეთი კაცები საქართველოში დასაფასებელია და კაცია შენ კიდე ვერც ვპოულობ სიტყვებს ამის დაწერისთვის რისი გირსიხარ მინიმუმ. რო შეგაგდონ ქათმებშიიი!!!!

  • lana
  • 20 ოქტომბერი 2017 10:36
shedit mag "jurnalistis" facebook gverdze da naxet ramdeni aranormaluri mxardamcheri kavs, ai sircxvili da meti araferi! samartliani ikneba kashiac da gigauric sheajibron kacobashi! an ranairi jurnalistia?? ra donis?? saertod aseti donis jurnalistebi an vitom liderebi unda moikveton! adamianebis dabali mentalitetit rom sargebloben da tvins uchedaven idiotebebit! aukrzalon televiziit, presit tu socialuri kselit azris gamotkma, asetebis demagogoba zians akenebs sazogadoebas da scori azris ganvitarebas!

  • vaja888
  • 20 ოქტომბერი 2017 11:45
she daqneulu rit ari kaci am garyvnil avadmyopebs ro apiarebs itkacunet sadac gindat vin gishlit ragas yvirixart ar mesmis mara ar gakmayopilebt dafaseba gindat? takunebshi gartymistvis ra dafasebas itxovt tqveni jishi movtyan ra gayvirebt vin givardebat saxshi an vin ras gishlit kashias tu mounda ert adgilas motyvnia patroni patrioti pidarasti me ar gamigia

  • gadibebo
  • 20 ოქტომბერი 2017 13:58
კაშია არის სამაგალითო ფეხბურთალი და ადამიანი და ეს დილდო ვინ ჩემი ბალაყანაა??!!

  • hitori
  • 20 ოქტომბერი 2017 14:26
ამ სტატიის დამწერს ხო შევეცი ჯიგარში და ზემოდან ჰომოფობებო მთელი ქვეყნისა თქვენ ოჯახში ჩემი ყლე კოვზად <3

  • mindoza
  • 20 ოქტომბერი 2017 18:17
ar unda gamosuliyo eseti samklaurit

იცი რა გითხრატ ამ სტატიის დამწერს და მის მხარდამჭერებს, ყველამ თქვენ თქვენს ტრაკებს მიხედეთ, გურამი არის მაგარი კაცი და თავისი ქვეყნსა და ერის ერთ ერთი საამაყო შვილი!

  • real1993gio
  • 21 ოქტომბერი 2017 04:50
თქვენ ხო არ გამოყლევდით ვაფშე ტო, რა სირობებს წერთ,

კომენტარის დასამატებლად გთხოვთ გაიაროთ რეგისტრაცია.

ქართული ამბები

პროგნოზები

დაგვიმეგობრდით