ჩელსი პრემიერ ლიგის გახსნით მატჩში „კრისტალ პალასთან“ სპონსორის გარეშე გამოვიდა და შეხვედრა ძირითად ფორმაში ჩაატარა.
მოგვიანებით, „ლურჯებმა“ „ვესტ ჰემის“ „ლონდონის სტადიონზეც“ ითამაშეს, ამჯერად შავ, მესამე ეკიპირებაში, რომელსაც ისევ არ ჰქონდა მაისურის წინა მხარეს სპონსორის ლოგო.
რატომ არ ჰყავს ჩელსის მაისურის სპონსორი?
„სტემფორდ ბრიჯის“ კლუბს მსგავსი პრობლემა წინა სეზონშიც ჰქონდა. მაშინ ლონდონელები აპრილამდე სპონსორის გარეშე თამაშობდნენ, სანამ დუბაის უძრავი ქონების კომპანია Damac-თან კონტრაქტს გააფორმებდა.
იგივე განმეორდა 2023/24 სეზონშიც — მაისურებზე Infinite Athlete-ის ლოგო მხოლოდ სექტემბრის ბოლოს გამოჩნდა.
ამ ეტაპზე ჩელსი ახალი პარტნიორის ძიებაშია და, გავრცელებული ცნობებით, £60-65 მილიონიან შეთანხმებაზეა ორიენტირებული.
ცარიელი სივრცე ყურადღების გარეშე არ დარჩენილა — პროცესს „კონკურენტულს“ უწოდებენ. პრესაში დაიწერა, რომ ინტერესს საუდის არაბეთის ავიაკომპანია Riyadh Air იჩენდა, შესაძლო კანდიდატებად კი Malaysia Airlines და Bank of America ფიგურირებდნენ.
ლეგიონერები
დინამო თბილისი
დინამო ბათუმი
იბერია 1999
გაგრა
ტორპედო
თელავი
სამგურალი
დილა
ჩემპიონთა ლიგა
ევროპა ლიგა
კონფერენს ლიგა
პრემიერ ლიგა
ერთა ლიგა
ლა ლიგა
სერია ა
ბუნდესლიგა
ლიგა 1
ერედივიზიონი
მანჩესტერ იუნაიტედი
ლივერპული
მანჩესტერ სიტი
ჩელსი
არსენალი
ტოტენჰემი
რეალი
ბარსელონა
ატლეტიკო
სევილია
ვალენსია
იუვენტუსი
ნაპოლი
მილანი
ინტერი
რომა
ლაციო
ბაიერნი
დორტმუნდი
ლაიფციგი
პსჟ
ლიონი
მონაკო
მარსელი
აიაქსი
ბენფიკა
პორტუ